Vrijwilligerswerk in Ho Chi Minh City - Reisverslagen van Bibi Michelle Quatfass - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Ho Chi Minh City - Reisverslagen van Bibi Michelle Quatfass - WaarBenJij.nu
Vrijwilligerswerk in Ho Chi Minh City

Xin chào, Vietnamees voor Hallo! :-)

Iets meer aanvullende informatie:

09 Juni 2015

Mijn eerste blog!
Bibi

Xin chào, Vietnamees voor Hallo! :-) Ik ben deze zomer (2015) 2 maanden in Vietnam, waarbij een gedeelte vast ligt (vrijwilligerswerk in het Global Passport Project) en daarna zal ik gaan backpacken t/m begin augustus. Iets meer aanvullende informatie: Van 3 juni t/m 15 juli zal ik in Ho Chi Minh (Saigon) blijven, de handelsstad van Vietnam (ligt in het zuiden van Vietnam). Hier zal ik gaan meewerken aan het vrijwilligersproject 'Global Passport Project'. Ik ben hier terecht gekomen via de organisatie AIESEC; een studentenorganisatie die stages en vrijwilligersprojecten organiseerd over de hele wereld. Het doel van dit project is het Engels verbeteren en het zelfvertrouwen vergroten van Vietnamese studenten (17-25 jaar), zodat ze sterker in de internationale markt staan. Na 15 juli wil ik gaan backpacken naar de hoofdstad van Vietnam (Hanoi), dit ligt in het noorden van Vietnam. Het enige wat vastligt is mijn terugvlucht naar Amsterdam op 3 augustus, voor de rest zal ik dit ter plekke gaan invullen, spannend!!!